Kan du ikke se prisen på varen skyldes det at du befinder dig på et holdbestillingsprodukt. Skal du ikke bestille til hold kan du se udvalget i webshoppen HER.
Kan du ikke lægge varen i kurven skyldes det, at du befinder dig på et holdbestillingsprodukt. Skal du ikke bestille til hold kan du se udvalget i webshoppen HER.
Det er ikke muligt at lave ændringer i din ordre, men vi kan annullere den hvis den endnu ikke er afsendt og du skal derefter lægge en ny ordre.
Mange af varerne i webshoppen kommer på lager igen hvis de er udsolgte på et givent tidspunkt. På disse produkter fremgår en estimeret leveringsdato for hvornår produktet er på lager igen.
Mangler der varer i din pakke beder vi dig først tjekke din ordrebekræftelse. Tjek at alle varerne du har bestilt, har været på lager. På din ordrebekræftelse vil det fremgå med dato hvis nogle af varerne bliver leveret senere. Hvis dette er tilfældet, vil de blive efterleveret når de er på lager igen.
Mangler du en eller flere varer som ikke skyldes ovenstående, kan du kontakte os på info@chopar.dk eller +45 97 14 41 43.
Ja, bestiller du som forening kan du betale via faktura som fremsendes på mail når dine varer er afsendt. Du har herefter 8 dage til at betale. Som forening skal du oplyse navn og CVR-nummer. Du kan betale med faktura både ved onlinebestilling samt ved bestilling på mail og telefon.
Ja. CHOPAR tilbyder 14 dages fuld returret gældende fra den dag du modtager varen. Varen returneres naturligvis ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen.
VIGTIGT: Varen byttes kun når alle mærkater er intakte og stadig sidder på varen. Dette sikrer dig som kunde, at du altid modtager en vare som er ubrugt. Det er købers ansvar og omkostning at returnere en vare. Alle produkter, der returneres skal være forsvarligt indpakket.
Ønsker du at bytte en vare til en anden størrelse eller farve, skal du returnere varen og lave en ny ordre via webshoppen. Når vi modtager returvaren overføres pengene til din konto indenfor 5 arbejdsdage. Det sikrer, at den ønskede størrelse ikke i mellemtiden er udsolgt.
Varer der returneres på efterkrav, eller sendes uden porto nægtes modtaget af CHOPAR.
Når vi modtager returvaren overføres pengene til din konto indenfor 5 arbejdsdage.
Ja. Det er dit ansvar og omkostning at returnere varen til os.
Ja, ønsker du en anden størrelse ombytter vi den gerne for dig. Ønsker du at returnere varen tilbagebetales pengene til det anvendte betalingskort ved bestilling.
Alle varer hos CHOPAR er kvalitetsvarer. Hvis der mod forventning skulle være en fejl eller en mangel ved en vare, skal du naturligvis kontakte os.
Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen, og du vil som udgangspunkt få repareret eller ombyttet varen. Ønsker du at returnere varen pga. reklamation eller fejllevering, bedes du udfylde og medsende vores returseddel sammen med din vare.
Varer der returneres på efterkrav, eller sendes uden porto nægtes modtaget af CHOPAR med mindre der foreligger en aftale herom.
Du har iht. købeloven 2 år reklamationsret. Som udgangspunkt vil du få repareret varen, hvis varen er påført synlig fabriksfejl. Kan varen ikke repareres vil den blive ombyttet til en ny vare i samme størrelse og model. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 14 dage anses reklamationen altid for værende rettidig.
Levering til pakkeshop - 35 kr Levering til erhvervsadresse - 49 kr. Levering til privatadresse: - 79 kr. Husk der er fri fragt på alle ordre over 500 kr.
Ja, hvis du ønsker selv at hente varen skal du blot vælge dette i afkrydsningsfeltet når du skal vælge fragt til din ordre. Du modtager en besked fra os, når din pakke er klar til afhentning.
Ja. Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftelse med GLS Track and Trace nummer. Du kan følge din pakke HER.
Ja, vi leverer også til både Tyskland, Norge, Sverige, Færøerne og Island. Ønsker du levering til et helt andet land så kontakt os, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Ja. Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftelse med GLS Track and Trace nummer. Du kan følge din pakke HER.
Har du modtaget en ordrebekræftelse, kan du tracke din pakke med trackingnummeret HER.
Kan du se pakken er afsendt skal du kontakte GLS for yderligere information.
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse inden for en time skal du kontakte os på info@chopar.dk. HUSK at tjekke spam filteret i din mail!
Nej, rabatkoden kan ikke benyttes på nedsatte varer, KIDS BY CHOPAR kollektionen, holdbestillinger, specialdesign eller klubkoncepter.
Nej, rabatkoden kan kun anvendes i webshoppen, gælder dog ikke KIDS BY CHOPAR. Rabatkoder kan heller ikke anvendes på holdbestillinger, specialdesign eller klubkoncepter.
Nej, rabatkoden kan anvendes på dit næste køb.
Hvis din ordre ikke er blevet afsendt kan vi annullere din ordre, og du skal derefter lægge en ny og anvende rabatkoden. Skulle din ordre derimod være blevet afsendt, vil vi blot tilbagebetale beløbet tilsvarende rabatten.
Du kan kontakte os på info@chopar.dk eller på +45 97 14 41 43.
Du kan indtaste din rabatkode i feltet “Gavekort/rabatkode” når du er i indkøbskurven.
Virker din rabatkode ikke kan du kontakte os på info@chopar.dk, så vil vi gøre hvad vi kan for at hjælpe dig.
Du kan købe et gavekort til CHOPAR.dk i vores webshop. Vi har gavekort fra 200-1000 kr.
Køb gavekort HER.
Kortet kan bruges på alle varer i vores webshop. Gavekortet kan dog IKKE indløses ifbm. med en hold- eller foreningstøj.
Gavekortet er gyldigt i 3 år efter udstedelse.
Er varerne betalt med gavekort vil pengene sættes over på et gavekort igen.