BESTILLING


Jeg kan ikke se prisen på varen?

Jeg kan ikke lægge varen i kurven?

Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Varen er ikke på lager, kommer den hjem igen?

Jeg har modtaget min pakken men der er fejl i min ordre - hvad gør jeg?

Kan jeg betale via faktura selvom jeg bestiller gennem webshoppen?






LEVERING OG RETURNERING



Kan returnere min vare?

Kan jeg ombytte min vare?

Hvornår kan jeg forvente min tilbagebetaling?

Skal jeg betale for at returnere min vare?

Jeg har købt en vare på hjemmesiden, kan jeg ombytte den fysisk hos jer i Ikast?

Min vare er gået i stykker - hvad gør jeg?

Hvad koster levering?

Kan jeg afhente varen hos jer?

Kan jeg tracke min ordre?

Jeg bor ikke i Danmark, kan jeg handle hos jer alligevel?

Hvordan er leveringsmulighederne og leveringstiden?

Jeg har ikke modtaget min ordre - hvad gør jeg?

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - er min ordre modtaget?






RABATKODER OG GAVEKORT



Kan jeg bruge min rabatkode på nedsatte varer?

Kan jeg bruge min rabatkode på alle varer på hjemmesiden?

Jeg har fået en rabatkode gennem mit seneste køb, kan jeg anvende rabatkoden på dét køb?

Jeg har allerede afgivet min bestilling, men jeg glemte at anvende min rabatkode - kan jeg bruge den alligevel?

Hvordan bruger jeg min rabatkode?

Min rabatkode virker ikke - hvad gør jeg?

Hvordan køber jeg et gavekort?

Hvor kan jeg bruge mit gavekort?

Hvornår udløber mit gavekort?

Jeg har købt mine varer med gavekort, men jeg vil gerne bytte dem - hvordan refunderes pengene?






BESTILLING



JEG KAN IKKE SE PRISEN PÅ VAREN


Kan du ikke se prisen på varen skyldes det at du befinder dig på et holdbestillingsprodukt. Skal du ikke bestille til hold kan du se udvalget i webshoppen HER.


JEG KAN IKKE LÆGGE VAREN I KURVEN?


Kan du ikke lægge varen i kurven skyldes det, at du befinder dig på et holdbestillingsprodukt. Skal du ikke bestille til hold kan du se udvalget i webshoppen HER.


KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?


Det er ikke muligt at lave ændringer i din ordre, men vi kan annullere den hvis den endnu ikke er afsendt og du skal derefter lægge en ny ordre.


VAREN ER IKKE PÅ LAGER, KOMMER DEN HJEM IGEN?


Mange af varerne i webshoppen kommer på lager igen hvis de er udsolgte på et givent tidspunkt. På disse produkter fremgår en estimeret leveringsdato for hvornår produktet er på lager igen.


JEG HAR MODTAGET MIN PAKKE MEN DER ER FEJL I MIN ORDRE - HVAD GØR JEG?

Mangler der varer i din pakke beder vi dig først tjekke din ordrebekræftelse. Tjek at alle varerne du har bestilt, har været på lager. På din ordrebekræftelse vil det fremgå med dato hvis nogle af varerne bliver leveret senere. Hvis dette er tilfældet, vil de blive efterleveret når de er på lager igen.

Mangler du en eller flere varer som ikke skyldes ovenstående, kan du kontakte os på info@chopar.dk eller +45 97 14 41 43.


KAN JEG BETALE VIA FAKTURA NÅR JEG BESTILLER GENNEM WEBSHOPPEN?

Ja, bestiller du som forening kan du betale via faktura som fremsendes på mail når dine varer er afsendt. Du har herefter 8 dage til at betale. Som forening skal du oplyse navn og CVR-nummer. Du kan betale med faktura både ved onlinebestilling samt ved bestilling på mail og telefon.






LEVERING & RETURNERING



KAN JEG RETURNERE MIN VARE?


Ja. CHOPAR tilbyder 14 dages fuld returret gældende fra den dag du modtager varen. Varen returneres naturligvis ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen.

VIGTIGT: Varen byttes kun når alle mærkater er intakte og stadig sidder på varen. Dette sikrer dig som kunde, at du altid modtager en vare som er ubrugt. Det er købers ansvar og omkostning at returnere en vare. Alle produkter, der returneres skal være forsvarligt indpakket.


KAN JEG OMBYTTE MIN VARE?


Ønsker du at bytte en vare til en anden størrelse eller farve, skal du returnere varen og lave en ny ordre via webshoppen. Når vi modtager returvaren overføres pengene til din konto indenfor 5 arbejdsdage. Det sikrer, at den ønskede størrelse ikke i mellemtiden er udsolgt.

Varer der returneres på efterkrav, eller sendes uden porto nægtes modtaget af CHOPAR.


HVORNÅR KAN JEG FORVENTE MIN TILBAGEBETALING?


Når vi modtager returvaren overføres pengene til din konto indenfor 5 arbejdsdage.


SKAL JEG BETALE FOR AT RETURNERE MIN VARE?


Ja. Det er dit ansvar og omkostning at returnere varen til os.


JEG HAR KØBT EN VARE I WEBSHOPPEN, KAN JEG OMBYTTE DEN FYSISK HOS JER I IKAST?


Ja, ønsker du en anden størrelse ombytter vi den gerne for dig. Ønsker du at returnere varen tilbagebetales pengene til det anvendte betalingskort ved bestilling.


MIN VARE ER GÅET I STYKKER - HVAD GØR JEG?


Alle varer hos CHOPAR er kvalitetsvarer. Hvis der mod forventning skulle være en fejl eller en mangel ved en vare, skal du naturligvis kontakte os.

Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen, og du vil som udgangspunkt få repareret eller ombyttet varen. Ønsker du at returnere varen pga. reklamation eller fejllevering, bedes du udfylde og medsende vores returseddel sammen med din vare.


Varer der returneres på efterkrav, eller sendes uden porto nægtes modtaget af CHOPAR med mindre der foreligger en aftale herom.

Du har iht. købeloven 2 år reklamationsret. Som udgangspunkt vil du få repareret varen, hvis varen er påført synlig fabriksfejl. Kan varen ikke repareres vil den blive ombyttet til en ny vare i samme størrelse og model. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 14 dage anses reklamationen altid for værende rettidig.



HVAD KOSTER LEVERING?


Levering til pakkeshop - 49 kr Levering til erhvervsadresse - 49 kr. Levering til privatadresse: - 75 kr. Husk der er fri fragt på alle ordre over 450 kr.


KAN JEG AFHENTE VAREN HOS JER?


Ja, hvis du ønsker selv at hente varen skal du blot vælge dette i afkrydsningsfeltet når du skal vælge fragt til din ordre. Du modtager en besked fra os, når din pakke er klar til afhentning.


KAN JEG TRACKE MIN ORDRE?


Ja. Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftelse med GLS Track and Trace nummer. Du kan følge din pakke HER.


JEG BOR IKKE I DANMARK, KAN JEG HANDLE HOS JER ALLIGEVEL?


Ja, vi leverer også til både Tyskland, Norge, Sverige, Færøerne og Island. Ønsker du levering til et helt andet land så kontakt os, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.


HVORDAN ER LEVERINGSMULIGHEDERNE OG LEVERINGSTIDEN?


Ja. Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftelse med GLS Track and Trace nummer. Du kan følge din pakke HER.


JEG HAR IKKE MODTAGE MIN ORDRE - HVAD GØR JEG?


Har du modtaget en ordrebekræftelse, kan du tracke din pakke med trackingnummeret HER.
Kan du se pakken er afsendt skal du kontakte GLS for yderligere information.


JEG HAR IKKE MODTAGET EN ORDREBEKRÆFTELSE - ER MIN ORDRE MODTAGET?


Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse inden for en time skal du kontakte os på info@chopar.dk. HUSK at tjekke spam filteret i din mail!







RABATKODER & GAVEKORT



KAN JEG BRUGE MIN RABATKODE PÅ NEDSATTE VARER?


Nej, rabatkoden kan ikke benyttes på nedsatte varer, KIDS BY CHOPAR kollektionen, holdbestillinger, specialdesign eller klubkoncepter.


KAN JEG BRUGE MIN RABATKODE PÅ ALLE VARER PÅ HJEMMESIDEN?


Nej, rabatkoden kan kun anvendes i webshoppen, gælder dog ikke KIDS BY CHOPAR. Rabatkoder kan heller ikke anvendes på holdbestillinger, specialdesign eller klubkoncepter.


JEG HAR FÅET EN RABATKODE GENNEM MIT SENESTE KØB, KAN JEG ANVENDE RABATKODEN PÅ DÉT KØB?


Nej, rabatkoden kan anvendes på dit næste køb.


JEG HAR ALLEREDE AFGIVET MIN BESTILLING, MEN JEG GLEMTE AT ANVENDE MIN RABATKODE - KAN JEG BRUGE DEN ALLIGEVEL?


Hvis din ordre ikke er blevet afsendt kan vi annullere din ordre, og du skal derefter lægge en ny og anvende rabatkoden. Skulle din ordre derimod være blevet afsendt, vil vi blot tilbagebetale beløbet tilsvarende rabatten.

Du kan kontakte os på info@chopar.dk eller på +45 97 14 41 43.


HVORDAN BRUGER JEG MIN RABATKODE?


Du kan indtaste din rabatkode i feltet “Gavekort/rabatkode” når du er i indkøbskurven.


MIN RABATKODE VIRKER IKKE - HVAD GØR JEG?


Virker din rabatkode ikke kan du kontakte os på info@chopar.dk, så vil vi gøre hvad vi kan for at hjælpe dig.


HVORDAN KØBER JEG ET GAVEKORT?


Du kan købe et gavekort til CHOPAR.dk i vores webshop. Vi har gavekort fra 200-1000 kr.

Køb gavekort HER.


HVOR KAN JEG BRUGE MIT GAVEKORT?


Kortet kan bruges på alle varer i vores webshop. Gavekortet kan dog IKKE indløses ifbm. med en hold- eller foreningstøj.


HVORNÅR UDLØBER MIT GAVEKORT?


Gavekortet er gyldigt i 3 år efter udstedelse.


JEG HAR KØBT MINE VARER MED ET GAVEKORT, MEN JEG VIL GERNE BYTTE DEM - HVORDAN REFUNDERES PENGENE?


Er varerne betalt med gavekort vil pengene sættes over på et gavekort igen.