HOLDBESTILLING


Jeg kan ikke tilføje det antal jeg skal bruge til kurven - hvad gør jeg?

Hvad koster det hvis jeg køber f.eks. 50 stk af en bestemt vare?

Hvorfor kan jeg se én pris på hjemmesiden og på min ordrebekræftelse står der en anden pris?

Kan jeg bestille under 6 stk.?

Hvornår skal jeg betale?

Hvordan betaler jeg?

Jeg vil gerne bestille fra KIDS BY CHOPAR kollektionen, hvem kontakter jeg?

Jeg har modtaget min holdbestilling, men der mangler noget – hvad nu?

Der er fejl i designet på min speciallavede dragt - hvad gør jeg?






PRØVESÆT


Hvem kan bestille et prøvesæt?

Koster det noget at bestille et prøvesæt til mit hold?

Hvor og hvordan bestiller jeg et prøvesæt?

Kan jeg bestille mere end ét prøvesæt?

Hvornår og hvordan returnerer jeg prøvesættet?

Jeg har mistet min returlabel - hvad gør jeg?

Jeg har fået et prøvesæt på en anden dragt, end den jeg har bestilt - hvad nu?

Kan jeg forvente at få en dragt med nøjagtig samme pasform?

Kan jeg få et farvekort med når jeg bestiller prøvesæt?

Hvor mange forskellige materialer har i farvekort til?






PERSONLIGT DESIGN


Kan jeg selv designe en ny dragt fra bunden?

Kan jeg få personligt tryk på min holdbestilling?

Hvad er prisen på et personligt design?

Kan jeg lave ændringer som er gratis?

Kan jeg få krystaller på min vare?

Koster det mindre hvis jeg kun ønsker en lille ændring i designet?

Hvilke varer kan jeg lave ændringer i?

Kan jeg skifte farver og materialer – og koster det mere?

Kan jeg ændre på de designs som jeg kan finde på hjemmesiden?

Kan jeg bestille de samme dragter igen næste sæson?






LEVERING & RETURNERING


Jeg har lagt en holdbestilling hos jer, hvornår bliver den leveret?

Hvorfor er leveringstiden på ca. 9 uger?

Kan ordreproducerede varer returneres?






HOLDBESTILLING



JEG KAN IKKE TILFØJE DET ANTAL JEG SKAL BRUGE TIL KURVEN - HVAD GØR JEG?

Oplever du dette problem er det højst sandsynligt fordi du befinder dig i webshoppen hvor alle varerne er lagerførte. Skal du bestille en større ordre til hold skal dette gøres under fanen “Holdbestilling” som du finder øverst på hjemmesiden.

Se alle vores holdbestillingsvarer HER.


HVAD KOSTER DET HVIS JEG KØBER F.EKS. 50 STK. AF EN BESTEMT VARE?

Når du skal bestille til dit hold fremgår det, ved det pågældende produkt hvordan prisen beregnes.


Prisen på en holdbestilling beregnes ud fra følgende:
6-19 stk. Standard pris f.eks. 350 kr.
20-49 stk. -15%
1-5 stk. +20%
+50 stk. – Kontakt os for et tilbud.


HVORFOR KAN JEG SE ÉN PRIS PÅ HJEMMESIDEN OG PÅ MIN ORDREBEKRÆFTELSE STÅR DER EN ANDEN PRIS?

Når du bestiller til dit hold har antallet af varer indflydelse på prisen.
 
Priserne beregnes som følgende:
6-19 stk. Standard pris f.eks. 350 kr. 
20-49 stk. -15% 
1-5 stk. +20% 
+50 stk. – Kontakt os for et tilbud. 




KAN JEG BESTILLE UNDER 6 STYK?

På de fleste produkter kan du bestiller under 6 stk., men med en prisstigning på 20%.
Priserne beregnes som følgende:
6-19 stk. Standard pris f.eks. 350 kr.
20-49 stk. -15%
1-5 stk. +20%
+50 stk. – Kontakt os for et tilbud.

Drejer det sig om varer med print eller sublimation skal der bestilles minimum 6 stk. Dette gælder også ved suppleringer.



HVORNÅR SKAL JEG BETALE?

Når CHOPAR afsender dine varer, modtager du en faktura på mail som du har 8 dage til at betale.


HVORDAN BETALER JEG?

Når du bestiller til hold modtager du en faktura. Fakturaen sendes på mail når dine varer er afsendt fra vores lager. Herefter har du 8 dages betalingsfrist.



JEG VIL GERNE BESTILLE FRA KIDS BY CHOPAR KOLLEKTIONEN - HVEM KONTAKTER JEG?

Ønsker du at bestille fra vores børnekollektion KIDS BY CHOPAR kan du blot bestille via webshoppen - også selvom det er en holdbestilling. Skal du have hjælp til bestillingen kan du kontakte os på info@chopar.dk, så taster en af vores dygtige sælgere din ordre for dig.

Bestil KIDS BY CHOPAR gennem webshoppen HER.



JEG HAR MODTAGET MIN HOLDBESTILLING, MEN DER MANGLER NOGET - HVAD NU?

Er der fejl i din holdbestilling skal du hurtigst muligt kontakte os. Det er vigtigt du kontakter os hurtigt da muligheden for at finde en god løsning vil være størst. Vi vil i samspil med dig, finde årsag til fejlen og dermed blive enige om en løsning der tilfredsstiller begge parter. 



DER ER FEJL I DESIGNET PÅ MIN SPECIALLAVEDE DRAGT - HVAD GØR JEG?

Er der fejl eller mangler skal du hurtigst muligt kontakte os, så vi i samspil med dig kan finde årsagen til fejlen og dermed blive enige om en løsning der tilfredsstiller begge parter.





PRØVESÆT



HVEM KAN BESTILLE ET PRØVESÆT?

Alle har mulighed for at bestille et prøvesæt. Lån af prøvesæt er en service vi tilbyder vores kunder, som gerne skulle gøre det nemmere at bestille den rigtige størrelse efterfølgende. Bestiller du et prøvesæt vil du eller din forening blive faktureret 100 kr. som inkludere fragt, returlabel og håndtering af prøvesæt.



KOSTER DET NOGET AT BESTILLE ET PRØVESÆT TIL MIT HOLD?

Ja, ved lån af prøvesæt vil din forening blive faktureret 100 kr. Dette inkludere fragt, returlabel og håndtering af prøvesæt.



HVOR OG HVORDAN BESTILLER JEG ET PRØVESÆT?

Prøvesæt kan bestilles på hjemmesiden. Find det produkt du ønsker prøvesæt på, og nederst på siden vælger du “Bestil prøvesæt til hold” og udfylder formularen. 



KAN JEG BESTILLE MERE END ÉT PRØVESÆT?

Ja, du skal blot indtaste flere varenure i feltet “varenummer” i prøvesæt-formularen.



HVORNÅR OG HVORDAN RETURNERER JEG PRØVESÆTTET?

Prøvesæt skal returneres 4 dage efter prøvedatoen.
Har du eksempelvis bestilt dit prøvesæt til d. 3 marts skal prøvesættet returneres d. 7 marts.

Hvis du modtager dit prøvesæt før tid, f.eks. d. 1 marts skal prøvesættet stadig først returneres d. 7 marts. Altså senest 4 dage efter prøvedatoen. Når du modtager dit prøvesæt er der vedlagt en returlabel så du kan indlevere pakken hos din nærmeste GLS pakkeshop.



JEG HAR MISTET MIN RETURLABEL - HVAD GØR JEG?

Har du mistet din returlabel kan du kontakte os på info@chopar.dk eller +45 97 14 41 43 hvorefter vi tilsender en ny returlabel på mail. Derefter kan du selv udskrive den og sætte den på din pakke.



JEG HAR FÅET ET PRØVESÆT PÅ EN ANDEN DRAGT END DEN JEG HAR BESTILT - HVAD NU?

Mange af vores modeller er bygget op omkring de samme grundmål. Derfor kan du ikke være sikker på, at få nøjagtig den vare du ønsker som prøvesæt - men størrelserne matcher den model du ønsker.



KAN JEG FORVENTE AT FÅ EN DRAGT MED NØJAGTIG SAMME PASFORM?

Som udgangspunkt nej. Mange af vores modeller er bygget op omkring samme grundmål, men da valg af materiale kan spille en rolle på pasformen kan vi ikke garantere at den bestilte dragt matcher pasformen på et prøvesæt helt nøjagtigt. Alle materialerne er strækbare, men det betyder ikke at man skal udnytte alt strækken.


KAN JEG FÅ ET FARVEKORT MED NÅR JEG BESTILLER PRØVESÆT?

Ja. Når du bestiller et prøvesæt kan du gratis få farvekort med. Farvekortene skal returneres sammen med de bestilte prøvesæt. 

Se vores udvalg af farvekort HER.



HVOR MANGE FORSKELLIGE MATERIALER HAR I FARVEKORT TIL?

Vi har 10 forskellige farvekort.

- Dorlastan
- Meryl
- Siviglia
- Perlon
- Shine
- Vuelta
- Soft shell
- Teamwear
- Lace/Mesh/Viscose
Velvet/Glamour/Print.






PERSONLIGT DESIGN



KAN JEG SELV DESIGNE EN NY DRAGT FRA BUNDEN?

Ja, dog anbefaler vi at samarbejde med en af vores dygtige sælgere hvis en dragt skal designes fra bunden. Oftest udvælger vores kunder dele fra forskellige eksisterende dragter så kombinationen af disse resultere i en helt ny dragt.

Kontakt os på info@chopar.dk og beskriv dine ønsker og hvor mange styk det drejer sig om, så hjælper vi dig videre i processen.

OBS: Du har mulighed for at få prøvesyet et eksemplar af dit design. Ønskes mere end én opsyet prøve koster dette 700,- pr. del.

CHOPAR har ejerskabet af den første opsyet prøve.

CHOPAR har rettighederne på alle modeller inkl. specialdesigns.



KAN JEG FÅ PERSONLIGT TRYK PÅ MIN HOLDBESTILLING?

Ja. Du kan både få personligt tryk på bl.a. dragter og sportswear.

Vores Club Edition er særlig populært til personligt tryk f.eks. i form af foreningens logo, navn, mm.

Læs mere om vores Club Edition HER eller se produkterne HER.



HVAD ER PRISEN PÅ ET PERSONLIGT DESIGN?

Prisen varierer efter antal dragter, valg af materiale, sten på dragten mm. Kontakt en af vores sælgere på info@chopar.dk og få hjælp og rådgivning til dit design.



KAN JEG LAVE ÆNDRINGER SOM ER GRATIS?

Ja. Det er altid gratis at ændre farven på produktet hvis det drejer sig om en holdbestilling. Du har også mulighed for at ændre materialerne på dragten - prisen på dette afhænger af materialevalget. 



KAN JEG FÅ KRYSTALLER PÅ MIN VARE?

Ja. Vi tilbyder at få Swarovski krystaller på din dragt. Krystallerne findes i mere end 50 forskellige farver og mange forskellige størrelser, så du kan få lige det udtryk du ønsker.



KOSTER DET MINDRE HVIS JEG KUN ØNSKER EN LILLE ÆNDRING I DESIGNET?

Nej, selvom du kun ønsker en lille ændring i designet skal alle varerne stadig laves fra bunden og derfor kan prisen på en lille ændring være tilsvarende en større ændring i designet. Dog er det altid gratis at ændre farve på varen hvis der bestilles over 6 stk.



HVILKE VARER KAN JEG LAVE ÆNDRINGER I?

Du kan lave ændringer i alle varerne i kategorien “Holdbestilling” på hjemmesiden. 
Se alle produkterne i kategorien HER.



KAN JEG SKIFTE FARVER OG MATERIALER - OG KOSTER DET MERE?


Du kan altid ændre farve helt gratis. Ønsker du dog at ændre materialet vil prisen være tilsvarende materialevalget. Se vores farvekort HER.



KAN JEG ÆNDRE PÅ DE DESIGNS SOM JEG KAN FINDE PÅ HJEMMESIDEN?

Ja. Hvis det drejer sig om holdbestillinger er det muligt at ændre både farve og materiale på produkterne.


  
KAN JEG BESTILLE DE SAMME DRAGTER IGEN NÆSTE SÆSON?

Ja, som udgangspunkt kan du altid supplere op. Vi tager dog forbehold for udgåede farver og materialer. Udover dette kan vi ikke garantere at prisen er den samme.

Det er ikke muligt at supplere med færre end 6 stk. på sublimations-modeller.





LEVERING & RETURNERING



JEG HAR LAGT EN HOLDBESTILLING HOS JER, HVORNÅR BLIVER DEN LEVERET?

Leveringstiden på ordreproducerede varer er ca. 9 uger efter du modtager din ordrebekræftelse.



HVORFOR ER LEVERINGSTIDEN PÅ CA. 9 UGER?

Leveringstiden på 9 uger skyldes at varen først sættes i produktion efter ordren er lagt. Du kan læse mere om processen for holdbestilling HER.



KAN ORDREPRODUCEREDE VARER RETURNERES?

Nej, ordreproducerede varer kan som hovedregel ikke ombyttes eller returneres.