Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Fortsæt med at handle

Are you in the right place?

You're currently on our Danmark store. Please confirm your preferred experience.

Guide til holdbestilling

Læs guiden og skab unikke dragter til jeres hold

Vi hjælper jer hele vejen fra ide til færdig dragt.

Uanset om I vælger at bestille en style som den er på hjemmesiden, ændrer farve eller ønsker at skabe et helt unikt design, så sørger vi for at I når i mål med jeres ønsker. Læs mere om bestilingsprocessen i vores 5 step guide nedenfor.

Step 1 - Research

Find din ønskede dragt på hjemmesiden.

Du kan selv vælge farver på vores eksisterende designs, da vi producerer
dragten i lige præcis de størrelser du skal bruge og den farve du ønsker til
dit hold. Se alle vores farvekort her: Farvekort.

Finder du ikke det, du ønsker, er det også muligt at udvikle dit eget design i
samarbejde med os. Tag fat i os og
beskriv dine ønsker og hvor mange stk. det drejer sig om, så hjælper vi dig
videre i processen.

Step 2 - bestil prøvesæt

Bestil prøvesæt og farvekort online eller via mail. Under hvert produkt kan du klikke på knappen "bestil prøvesæt"

Der kan nemt opstå kø til vores prøvesæt, så bestil i god tid! 

Når du bestiller prøvesæt, kan der gå op til 5 uger inden vi har mulighed for
at sende dem til dig.

Vi har ikke prøvesæt på alle modeller, så du vil ofte få tilsendt en prøvedragt
med samme grundmål som den dragt du ønsker at bestille til dit hold.
Prøvesættet skal dermed ses som vejledning for at finde den rigtige
størrelse.

Når du har afsendt din forespørgsel på prøvesæt, modtager du
inden for et par dage, en mail med den endelige prøvedato.

Vi afsender dine prøvesæt til GLS pakkeshop et par
dage inden du skal prøve dragter med dit hold.

Step 3 - Returnering af prøvesæt

Du modtager en returlabel sammen med dit prøvesæt. Denne 
sættes uden på kassen som blot afleveres hos nærmeste GLS pakkeshop. 
Der opkræves 100 kr. for dette og inkluderer både leje og returfragt af
prøvesættet.

Step 4 - Godkend ordre

Når du
har sendt din udfyldte bestillingsseddel på mail til din sælger, modtager du
efterfølgende en ordrebekræftelse på mail. 
Tjek om nedenstående oplysninger er korrekte på din ordrebekræftelse. 

- Varenummer
- Antal
- Størrelser
- Farver
- Afsendelsesdato

Hvis vi ikke hører fra dig inden for 2 dage, anser vi ordren som godkendt, og
din ordre sættes i produktion.
Der kan ikke længere laves ændringer i din ordre.

Step 5 - leveringog fakturering

Du modtager nu dine dragter. Tjek gerne med det samme, at
alt er som det skal være og at du har modtaget det rigtige antal og de rigtige
størrelser. 

Når CHOPAR afsender dine varer, modtager du en faktura på mail, som skal
betales inden for 8 dage. Fakturaen sendes både til dig og til din forening.

Har I spørgsmål?

Sidder I tilbage med spørgsmål eller har i en specifik ide, I gerne vil vende med os? Tag kontkat i dag og hør, hvordan vi kan hjælpe med tøj til jeres hold.

Kontakt os