1. Reklamationer - webshop
Alle varer hos CHOPAR er kvalitetsvarer. Hvis der mod forventning skulle være en fejl eller en mangel ved en vare, skal du naturligvis kontakte os. Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen, og du vil som udgangspunkt få repareret eller ombyttet varen.
Ønsker du at returnere varen pga. reklamation eller fejllevering, bedes du udfylde og medsende vores returseddel sammen med din vare. Varer der returneres på efterkrav, eller sendes uden porto nægtes modtaget af CHOPAR med mindre der foreligger en aftale herom.
Du har iht. købeloven 2 år reklamationsret. Som udgangspunkt vil du få repareret varen, hvis varen er påført synlig fabriksfejl. Kan varen ikke repareres vil den blive ombyttet til en ny vare i samme størrelse og model. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 14 dage anses reklamationen altid for værende rettidig.